Colț de rai / Corner of heaven

Fugise pe lângă mine
cu teamă.

Cu privirea unui animal hăituit.
Fugise pe lângă mine,
ocolindu-mă ca pe un pericol.

În tot acel decor post-apocaliptic,
suburban,
fugise pe lângă mine
în doar o fracțiune de secundă.

Fetița cu geacă roz și ochiul vânat…

Fugise lăsându-mă mută, perplexă,
revoltată.

Aș fi vrut să o prind de mână,
să nu o las să se mai ducă acasă…

Dar deja fugise pe lângă mine,
fetita
cu geacă roz
și ochiul vânăt.
________________________________

She ran past me
with fear.

With the looks of a hunted animal.
She ran past me,
avoiding me like a danger.

In that post-apocalyptic, suburban
scene,
she ran past me
in less than one second.

The little girl with a pink jacket and a black eye…

She ran leaving me silent, perplexed,
revolted.

I would have wanted to catch her by the hand,
to tell her not to go home…

But she already had ran past me,
the little girl
with a pink jacket
and a black eye.